• Biztonságos, egyszerű, gyors
  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Termékek több mint 35.000 különbözo készülékhez!

Kérdések? Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Gyakran ismételt kérdesek

Örülünk, ha segíthetünk!

Az, hogy ki fogja kiszállítani a rendelésed, attól függ, hogy melyik országban és városban élsz. A(z) DustDeal.hu mindig arra törekszik, hogy a postai szolgáltatásokat használja a kiszállításhoz. Sok esetben nem kell otthon tartózkodnod, hogy kézbesítsék a megrendelésed. Néhány esetben futár szolgáltatását is igénybe vesszük (mint a FedEx).

Átlagosan, azt a megrendelést, amely több terméket tartalmaz egy csomagban küldjük el. Azonban megtörténhet, hogy a(z) DustDeal.hu kénytelen különböző helyekről küldeni a termékeket. Ebben az esetben, több csomagot kapsz.

Ha a rendelésed nem fér bele a postaládádba, a futár felveszi a kapcsolatot veled. Ha ez nem sikerül, akkor megkérnek, hogy vedd fel vele a kapcsolatot, hogy megbeszéljétek a kézbesítés időpontját.

Sajnos, ezt a szolgáltatást nem tudjuk biztosítani.

Ha a rendelés során ezt jelzed, akkor lehetséges. Ha már folyamatban van a kiszállítás, nem lehet megváltoztatni a címet. Ha rossz címre rendelted a terméket, megkérünk, amint lehet vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Igen, a megrendelést kiszállítják egy postafiók címre.

Az ügyfélszolgálattal folytatott konzultációt követően visszaküldheted a nem megfelelő terméket. Természetesen, a visszaküldés költségeit megtérítjük. Továbbá, a lehető legrövidebb időn belül kiszállítjuk a megfelelő terméket.

Általában néhány órába telik, amíg a követési szám aktiválódik. Ha ez nem történik meg, felveheted a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

A csomagokat általában egy egyedi, nyomon követhető kóddal látják el. Ha a szállítmánynak van egy követési száma, ez megjelenik a megrendelések előzményeiben a fiókodban miután a csomagot a posta átvette. Ezután követheted a csomagot a szállítási folyamat során.

A posta a kisméretű termékeket a postaládádba helyezi. Általában nincs szükség arra, hogy otthon legyél a kézbesítésnél.

A nagyméretű termékeket nem lehet a postaládádban elhelyezni. A postás általában csenget az ajtón, hogy átadhassa a csomagot.

Általában a megrendelést követő egy héten belül kézbesítjük a termékeket.

A(z) DustDeal.hu arra törekszik, hogy a megrendeléseket levélpostát használva szállítsa. Ha a megrendelést nem csomagként küldi, a kézbesítő csenget az ajtón. Ha nem vagy elérhető, megkérnek, hogy vedd fel velük a kapcsolatot és beszéljetek meg egy másik kézbesítési időpontot.

Akkor végleges a megrendelésed, ha rákattintasz a 'megrendelés' gombra, miután kiválasztottad a fizetési adatokat.

1. lépés:
Válaszd ki a terméket a honlapon és kattints a 'Rendelés most' gombra.
2. lépés:
Ha többet szeretnél rendelni, folytasd a böngészést a honlapon.
3. lépés:
A menüben kattints a 'bevásárlókosár' gombra, hogy megtekinthesd a kiválasztott termékeket.
Használhatod a 'vásárlás folytatása' gombot, hogy visszatérj a honlapra, és ha szükséges, adj hozzá további elemeket a bevásárlókosaradhoz. Használhatod a 'megrendelés' gombot a rendelési folyamat elindításához.
4. lépés:
Add meg az adataidat, ha ez az első rendelésed a(z) DustDeal.hu oldalról. Ha már vásárló vagy, beléphetsz a fiókodba itt felhasználói fiók. Miután beléptél, megváltoztathatod és átnézheted a számlázási és szállítási adatokat.
5. lépés:
Ellenőrizd a kitöltött adatokat és válassz ki egy fizetési módot.
6. lépés:
Amikor mindent kitöltöttél, el kell fogadnod az általános feltételeket, és a 'megrendelés' gombot használva rendelhetsz.
7. lépés:
Most átkerülsz a fizetési rendszer tranzakciós oldalára. Amikor a fizetés befejeződött, kapsz egy emailt a rendelésed megerősítéséről.

Ha a megrendelés már megtörtént, csak aznap lehet megváltoztatni. Ha később szeretnél változtatni rajta, előfordulhat, hogy a rendelést már kiküldték. Ebben ez esetben felveheted a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Ők segíteni fognak.

Ha bejelentkezel a 'Fiókom'-ba, ott megtekintheted az összes rendelésed előzményeit.

Minden terméknél megjelenik, hogy van-e készleten belőle. De vigyázz, az, hogy készleten van még nem jelenti azt, hogy egy hozzád közeli raktárban van. Előfordulhat, hogy egy megrendelés több napot vesz igénybe. További információkért kattints a szállítás szállítási oldalra.

Átlagosan, a megrendeléseket egy héten belül kiszállítjuk. Néhány esetben ez több időt vesz igénybe.

Ha kaptál egy követési kódot, te magad is ellenőrizheted a csomagot. Ha nem kaptál követési számot, ez a lehetőség nem elérhető. Ebben az esetben, a legjobb, ha felveszed a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Ők további információval szolgálhatnak.

Megtörténhet, hogy a különböző termékeket nem egy csomagban kapod kézhez. Ez attól függ, hogy a termékek éppen készleten vannak-e egy hozzád közeli raktárban. A többi termék is megérkezik néhány napon belül.

A(z) DustDeal.hu számos nagy pénzforgalmi szolgáltatóval dolgozik együtt. Ezek a szervezetek magas biztonsági előírásoknak felelnek meg ahhoz, hogy a kifizetés a lehető legbiztonságosabb legyen.

Ha a következő oldalra lépsz https://www.dustdeal.hu/redeem, felhasználhatod a kedvezményes kódot. Miután a termékeket a bevásárlókosárba helyezted, a kedvezmény automatikusan levonásra kerül.

Ha a következő oldalra lépsz https://www.dustdeal.hu/redeem, felhasználhatod a kedvezményes kódot a kuponkártyán. Miután a termékeket a bevásárlókosárba helyezted, a kedvezmény automatikusan levonásra kerül.

Igen, beválthatod a kuponkártyát a BatteryUpgrade, Dustdeal és LightUpgrade webáruházakban.

A(z) DustDeal.hu különböző fizetési módokat kínál. Megnézheted, hogy milyen lehetőségek állnak rendelkezésedre a fizetési folyamat során és a következő oldalon: https://www.dustdeal.hu/payment.php

Sajnos, nem lehetséges csekken fizetni.

A(z) DustDeal.hu számos nagy pénzforgalmi szolgáltatóval dolgozik együtt. Ezek a szervezetek magas biztonsági előírásoknak felelnek meg ahhoz, hogy a kifizetés a lehető legbiztonságosabb legyen. A(z) DustDeal.hu sosem menti el a bizalmas fizetési adatokat, mint például a hitelkártyád számát vagy a pinkódokat.

Ha rendelkezel egy saját Visa, American Express vagy Mastercard hitelkártyával, az Adyen biztonságos fizetési környezetében azonnal kifizetheted a megrendelésed.

Tipp: A bankok és hitelkártya-szolgáltatók nagyon szigorúak és ugyan azt a nevet kell használnod (beleértve a megnevezést is) a kártyán, 100%-os pontossággal. Kérünk, ellenőrizd a lejárati dátumát (hónap és év) és a CVV2 számot. Természetesen, maga a kártyaszám is nagyon fontos.

Problémákat tapasztalsz fizetés közben, néha nem egyértelmű hibaüzenettel vagy anélkül? Akkor kövesd ezeket a tippeket vagy kérd az ügyfélszolgálat segítségét. Néha a vásárlók problémákkal szembesülnek, mert a kártyájuk még nincs aktiválva vagy le van tiltva. Ezekben az esetekben fontos, hogy vedd fel a kapcsolatot a bankoddal vagy a hitelkártya-szolgáltatóddal.

A PayPal egy online fizetési mód, amely a világ majdnem minden országában használható. A PayPal több fizetési móddal rendelkezik, mint például hitelkártya vagy bankfiók, amelyet a PayPal fiókodhoz csatolhatsz.

Az iDeal egy olyan rendszer, amelyet számos együttműködő holland bank használ, amely lehetővé teszi az online fizetéseket. Van online bankfiókod a következő bankok egyikénél: SNSRegiobank, SNS Bank, ING Bank, ABN AMRO Bank, Rabobank, Triodos Bank, ASN Bank, Van Lanschot Bankiers vagy Knab? Akkor, használhatod ezeknél a bankoknál megadott személyes adataidat, hogy az ők iDeal rendszerén keresztül fizess. A kifizetés azonnal megérkezik a(z) DustDeal.hu számlájára.

Igen, lehetséges, a banki átutalással kapcsolatos további információkért látogass el a fizetési oldal fizetési oldalra.

A pénzügyi adatokat a kapcsolat oldalon találod.

Miután elküldtük a terméket, a számlát letöltheted a felhasználói fiók felhasználói fiókból.

A pénzt 14 napon belül visszafizetjük, miután megkaptuk a visszaküldött terméket. Ez a törvény vonatkozik az webáruházakra Európában.

Miután törölted a rendelésed, a lehető leghamarabb visszakapod a pénzed. Ez maximum 14 napot vesz igénybe a törlés után.

Ha nem fizeted ki azonnal a megrendelést, néhányszor emlékeztetőt kapsz, hogy fizesd ki a termék(ek)et. Ha nem válaszolsz, a megrendelést végül törli a(z) DustDeal.hu.

Ha van pénzed az egyenlegeden, használhatod a megrendelés kifizetése során. Az egyenlegeden található összegből levonódik a fizetendő összeg.

Ha a következő oldalra lépsz https://www.dustdeal.hu/redeem, felhasználhatod a kedvezményes kódot a kuponkártyádról. Miután a termékeket a bevásárlókosárba helyezted, a kedvezmény automatikusan levonásra kerül.

Ebben az esetben, valószínűleg egy Verified by Visa vagy Mastercard SecureCode kártyát használsz. Ezek a kártyák használata esetén szükséges egy külső oldal betöltése a Visa vagy Mastercard által. Előfordulhat, hogy ezt az oldalt blokkolja egy tűzfal vagy egy felugró ablak blokkoló. Ezt kikapcsolhatod a böngésződben. Ha további kérdéseid vannak ezzel kapcsolatban, kérünk vedd fel a kapcsolatot velünk.

Ez egy biztonsági kód aktiválás a hitelkártya szolgáltatód részéről. A szolgáltatótól függően, ennek a neve Verified by VISA vagy MasterCard SecureCode. Eldöntheted, hogy aktiválod a kódot vagy a 'nem aktiválom' gombra kattintva kihagyod azt.

Ha hibaüzenetet kapsz a fizetési folyamat közben, először mindig ellenőrizd, hogy helyesen töltötted ki az adatokat. Ha még mindig nem működik, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal emailen keresztül. Említsd meg a pontos információt, amely a hibaüzenetben megjelenik, lehetőség szerint képernyőképet is mellékelve.

A(z) DustDeal.hu mindig a gyártó garanciáját kínálja. Minden termékre minimum 12 hónapos garancia vonatkozik. Néhány esetben, a garancia több mint 12 hónap. A termék adatai között olvashatsz erről. Az akkumulátorok olyan fogyóeszközök, amelyek kapacitással idővel csökken. A standard elhasználódásra nem vonatkozik a garancia.

Garanciaterv kérhető az ügyfélszolgálaton keresztül. A legjobb, ha küldesz egy emailt az ügyfélszolgálatnak. Az email címet itt találod: [[contactURL]].

A(z) DustDeal.hu felelős a szállítási költségekért, ha használod a garanciatervet.

Ha az interneten vásárolsz egy terméket, jogod van a kipróbálási időhöz. A kipróbálási idő az a periódus, amikor eldöntheted, hogy a termék megfelel-e az elvárásaidnak. Ha nem vagy megelégedve a termékkel, mindenféle indoklás nélkül visszaküldheted azt. Ezt elállási jognak vagy visszavonási jognak nevezik. A kipróbálási idő 30 nap a termék kézbesítése után. A kipróbálási idő azonban nem a termék tesztelésére vonatkozó időszak. Ha úgy használod a terméket, hogy nem lehet utána újra eladni, a kipróbálási idő érvénytelenné válik.

A kipróbálási idő 30 nap a kézbesítést követően.

A megrendelésed számlája egyben a termék garancialevele is. Ha használni szeretnéd a garanciát, szükséged lesz a számla másolatára. A számlát a 'Fiókom' menüpont alatt találod.

A kipróbálási időszak alatt (30 nap a termék kézbesítése után) indoklás nélkül visszaküldheted a terméket. A kipróbálási időszak lejárta után megbeszélheted velünk a visszaküldést, vagy, például ha a termék eltörött a garancia időszak alatt.

Kérünk, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Az ügyfélszolgálat megadja a megfelelő utasításokat, hogy visszaküldhesd a terméket.

A kipróbálási időszak alatt (30 nap a termék kézbesítése után) indoklás nélkül ingyen visszaküldheted a terméket.

A(z) DustDeal.hu nem számít fel díjat, amikor visszaküldesz egy terméket. Azonban, a saját költségeden kell visszaküldened a terméket a(z) DustDeal.hu cégnek. Amikor kéred a pénzvisszafizetést, a(z) DustDeal.hu megtéríti a teljes összeget, beleértve a szállítási költségeket is.

30 napon belül a vásárlás összegét elhelyezzük a fiókodban.

Visszaküldhetsz egy vagy több terméket. Nem kell visszaküldened a teljes megrendelést.

Több módja van annak, hogy egy terméket megtalálj a honlapon. Rákereshetsz a készüléked nevére. A következő két módon teheted meg: Használhatod a 'keresési sávot' és a 'válaszd ki a készüléket' opciót. Utána, a honlap kérni fogja a készüléked típusát, márkáját és modelljét. Ha nem tudod valamelyiket, általában találsz a készüléken egy matricát, amelyen megtalálhatóak ezek az információk. Egy másik módja a keresésnek, az eredeti készüléken található adatok használata. Minden terméknek egy vagy több kódja van, amelyet a gyártó jelez (láthatóan a terméken). Rákereshetsz erre a kódra vagy 'alkatrészszámra', a keresési sávot használva.

Rákereshetsz a készülékre (márka és modell kombináció) vagy egy alkatrészszámot használva. Az alaktrészszám egy egyedi kód, amely a kicserélni való készüléken van feltüntetve.

Amikor megpróbálsz belépni a fiókodba és már nem tudod a jelszavad, egy ideiglenes jelszót kérhetsz a belépési mező alatt található linkre kattintva.

Amikor először rendelsz, egy automatikusan generált jelszót kapsz emailben. A(z) DustDeal.hu azt javasolja, hogy azonnal változtasd meg ezt a jelszót egy általad választottra.

Amikor megadod az összes szükséges adatot a rendelési folyamat során, automatikusan létrejön számodra egy fiók.

A kliensek adatait nem osztjuk meg egy harmadik féllel. Az egyedüli kivétel ez alól a pénzforgalmi szolgáltató, és csakis azért, hogy megkönnyítse az online fizetést. A kliensek adatait mindig egy biztonságos SSL kapcsolaton keresztül küldjük.

A felhasználói fiók-en keresztül beléphetsz a saját fiókodba. Belépés után, azonnal megtekintheted minden megrendelésedet.

A felhasználói fiók-en keresztül beléphetsz a saját fiókodba. Belépés után, azonnal megtekintheted minden megrendelésedet. Amikor a 'Számla' alatti ikonra kattintasz, megnyithatod a számlát.

Amikor a felhasználói fiók-en keresztül lépsz be a fiókodba, használhatod a 'Módosítás' gombot, hogy beállítsd a személyes adataidat.

Amikor a felhasználói fiók-en keresztül lépsz be a fiókodba, használhatod a 'Módosítás' gombot, hogy megváltoztasd a jelszavad.

A(z) DustDeal.hu mindig bizalmasan kezeli az adatszolgáltatást. Azonban megtörténhet, hogy hibát észlelsz a honlapon. AA(z) DustDeal.hu szereti fejleszteni a szolgáltatásait, ezért mindig írhatsz hozzászólást vagy véleményt a [[contactURL]] ügyfélszolgálaton keresztül.

Ha van egy ÁFA számod és több mint €350 értékben vásárolsz, rendelhetsz az üzleti oldalt használva. További információkért az üzleti fiók előnyeiről átirányítunk az üzleti oldalunkra https://www.dustdeal.hu/business/.

Két módon kérhetsz üzleti fiókot. Ha megtekinted [[contactURL]] az üzleti kapcsolat űrlapunkat, küldhetsz egy kérést. Ugyanakkor használhatod a következő email címet, hogy fiók létrehozását kérd: business@DustDeal.hu. Az üzleti fiókok kezelője kapcsolatba lép veled, amint lehet.

Minden üzleti ügyfelünk kiváló és személyes szolgáltatásban részesül a cég alkalmazottai által. Továbbá, minőségi termékhez jut versenyképes áron.

Üzleti ügyfélként nagyon fontos vagy a számunkra. Személyes ügyfélszolgáltatást biztosítunk, amely gyors és pontos választ nyújt a kérdéseidre. Továbbá, minden megrendelés esetén versenyképes ajánlatot kapsz, amely pontosan a helyzethez illik.

Amikor először veszed fel a kapcsolatot a a BatteryUpgrade vállalkozással, a legjobb, ha a következő email címet használod: business@DustDeal.hu.

Árajánlatért küldj egy emailt a következő email címre: business@DustDeal.hu. Az üzleti fiókok kezelője amint lehet küld egy árajánlatot.

A(z) DustDeal.hu számos fizetési módot kínál. Megnézheted, hogy mely lehetőségek állnak rendelkezésedre a fizetési folyamat során vagy a következő oldalon: https://www.dustdeal.hu/payment.php.

A(z) DustDeal.hu BraunOni B.V. cég része. A(z) DustDeal.hu be van jegyezve a Holland Gazdasági Kamaránál a következő szám alatt: 08129450. HA kérdésed van, vagy nem találtad meg a választ ezen az oldalon, felveheted velünk a kapcsolatot [[contactURL]] email-en keresztül.

Egy másik módja annak, hogy az árakat alacsonyan tartsuk az, hogy optimizáljuk az üzleti folyamatokat. Ahelyett, hogy a személyzet 24/7-ben rendelkezésre álljon, hogy válaszolhasson telefonon a globális ügyfélkörünknek, a(z) DustDeal.hu magas színvonalú szolgáltatást kínál email-es ügyfélszolgálaton keresztül. Ily módon, a(z) DustDeal.hu általában 24 órán belül választ ad az ügyfelei kérdéseire. Ez csökkenti a költségeket, így a termékek ára alacsonyabb lesz.

Nem találod amit keresel? Próbáld használni a keresést

Vélemények

Sándor Tóth ) értékelése:
(4/5)
Termék:
Moulinex Compact 1000 SL Univerzális komplett cső 32mm-es csatlakozóhoz. (185cm)
Olvasd el más vásárlók véleményét
  • Biztonságos, egyszerű, gyors
  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Termékek több mint 35.000 különbözo készülékhez!

Kérdések? Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!